کـــــــــــافـــی نــــت عصــــــــر جـــــــدیـــــــــــد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته و المستشهدین بین یدیه فی جمله اولیائک
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آیا از مطالب وبلاگ راضی هستید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 28501
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


لوگوی حمایتی حضرت مهدی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

سایت خدماتی بیست تولز

انجام میدم | از روی عکس مورد نظر شما سیاه قلم کار کنم AnjamMidam.Com انجام میدم | از روی عکس مورد نظر شما سیاه قلم کار کنم AnjamMidam.Com

بهترین راه برای از بین بردن سلولیت و چاقی موضعی!
نویسنده : منتظر...
تاریخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393

بهترین راه برای از بین بردن سلولیت و چاقی موضعی!

در این مقاله شما را با بهترین و آسانترین روش ها برای از بین بردن سلولیتها و همینطور تهیه ژل برای چاقی های موضعی آشنا میکنیم.
ورزش و ماساژ منظم : ورزش و ماساژ دو تا از بهترین های این لیست هستند که توصیه می شود قبل از انجام هر گونه حرکت ورزشی ماساژ پوست به طور مرتب گردش خون را بهبود می بخشد و باعث تحریک جریان لنفاوی  می شود بطوریکه قسمتهای بنفش بتدریج سرخ رنگ می شود برای بهبود در عملکرد این روش درمانی می توان هر روز دو بار و هر بار به مدت ۱۰ تا ۱۵دقیقه از ماساژ با استفاده از روغن های گیاهی مانند : نارگیل ، رزماری ، رازیانه ، هسته انگور ، بابونه ، سیاه دانه ، همیشه بهار ، بادام تلخ ، فندق ، آفتابگردان که قدرت نفوذ فوق العاده ای به لایه های زیرین پوست و افزایش میزان تاثیر را دارند بهره ببرید.

تمرینات فیزیکی و نوشیدن مقدار کافی آب : تمرینات فیزیکی در جریان خون را بهبود میدهد و می تواند به کاهش سلولیت کمک کند . تمرکز بر روی تمرینات در مناطق سلولیت مثل ران ها ، شکم باید مد نظر قرار گیرد . سلولیت زیر منافذ پوست، نیاز به کاهش چربی اضافی در بدن دارد . برای  این کار با ید یکی از فعالیتهای دویدن ، شنا ، دوچرخه سواری یا آهسته دویدن را  انتخاب کنید. همچنین در حین انجام این نوع فعالیت ها مقدار ۶ تا ۸ لیوان آب را با اضافه کردن مقداری لیموترش تازه در فواصل منظم بنوشید.

کاهش مصرف نمک و شکر را جدی بگیرید : بسیاری افراد بر این باورند که در کاهش و درمان سلولیت مصرف چربی ها را باید کاهش داد در صورتی که شرط لازم است ولی کافی نیست، باید رژیم غذایی را به شکلی تغییر داد که مصرف نمک که یکی از باعثین تشکیل سلولیت در بدن است را کاهش داد و در کنار این مورد باید مقدار مصرفی شکر و فرآورده هایی که با شکر در ارتباط هستند را کاهش داد، اگر بخواهیم کمی در رابطه با این دو توضیح دهیم ؟ باید به موضوع اشاره کرد که نمک به دلیل دارا بودن سدیم باعث احتباس آب در بافت های مختلف پوست و در نتیجه ذخیره چربی می شود و شکر به دلیل بالا بردن قند خون و تشخیص این مورد توسط کبد و ترشح آنزیمی که منجر به تبدیل قند اضافی به چربی و در نتیجه ذخیره در بافت های مختلف پوست خواهد شد

 

انجام میدم | از روی عکس مورد نظر شما سیاه قلم کار کنم AnjamMidam.Com
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
عشقی با دوام ایجاد کنید
نویسنده : منتظر...
تاریخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393

بسیاری از ما رابطه با همسرمان را در یک شرایط بسیار عاشقانه و رمانتیک آغاز کرده ایم و امیدها و آرزوهای بسیاری به ادامه رابطه مان در آینده داشته ایم. اما به مرور زمان از آن حال و هوای عاشقانه خبری نبود و اگر هم بود بسیار کمرنگ تر از گذشته بود. ما در این مقاله سعی داریم راهکارهایی را به شما پیشنهاد دهیم که به کمک آنها عشقتان را ابدی کنید.
یک رابطه سالم و عاشقانه می تواند باعث بهترشدن بسیاری از جنبه های زندگی شما، از سلامت روانی و هیجانی تا سلامت جسمانی و شادمانی کلی ، شود.یک رابطه سالم چیست؟

یک رابطه سالم زمانی است که ۲ نفر یک ارتباط را بر اساس موارد زیر شکل بدهند:

توجه متقابل
اعتماد
صداقت
حمایت
انصاف/عدالت
هویت های جداگانه
ارتباط خوب
احساس شادمانی / علاقه

 .

.

.

 

انجام میدم | از روی عکس مورد نظر شما سیاه قلم کار کنم AnjamMidam.Com
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
ما همه‌ آفتابگردانیم
نویسنده : منتظر...
تاریخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393

ما همه‌ آفتابگردانیم

آفتابگردان‌ با آفتاب‌ آمیخته‌ است‌ و انسان‌ با خدا. بدون‌ آفتاب، آفتابگردان‌ می‌میرد؛ بدون‌ خدا، انسان.

آفتابگردان‌ گفت: روزی‌ که‌ آفتابگردان‌ به‌ آفتاب‌ بپیوندد، دیگر آفتابگردانی‌ نخواهد ماند و روزی‌ که‌ تو به‌ خدا برسی، دیگر «تویی» نمی‌ماند. و گفت‌ من‌ فاصله‌هایم‌ را با نور پر می‌کنم، تو فاصله‌ها را چگونه‌ پُر می‌کنی؟ آفتابگردان‌ این‌ را گفت‌ و خاموش‌ شد. گفت‌وگوی‌ من‌ و آفتابگردان‌ ناتمام‌ ماند. زیرا که‌ او در آفتاب‌ غرق‌ شده‌ بود. جلو رفتم‌ بوییدمش، بوی‌ خورشید می‌داد. تب‌ داشت‌ و عاشق‌ بود. خداحافظی‌ کردم، داشتم‌ می‌رفتم‌ که‌ نسیمی‌ رد شد و گفت: نام‌ آفتابگردان‌ همه‌ را به‌ یاد آفتاب‌ می‌اندازد، نام‌ انسان‌ آیا کسی‌ را به‌ یاد خدا خواهد انداخت؟ آن‌ وقت‌ بود که‌ شرمنده‌ از خدا رو به‌ آفتاب‌ گریستم…

سپاس فراوان از عرفان نظرآهاری

زیبــاشــو دات کام

انجام میدم | از روی عکس مورد نظر شما سیاه قلم کار کنم AnjamMidam.Com
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دل کندن
نویسنده : منتظر...
تاریخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393

دل کندن

جغد اما می دانست که سنگ ها ترک می خورند، ستون ها فرو می ریزند، درها می شکنند و دیوارها خراب می شوند. او بارها و بارها تاجهای شکسته، غرورهای تکه پاره شده را لابلای خاکروبه های کاخ دنیا دیده بود. او همیشه آوازهایی درباره دنیا و ناپایداری اش می خواند و فکر می کردشایدپرده های ضخیم دل آدمها، با این آواز کمی بلرزد.
روزی کبوتری از آن حوالی رد می شد، آواز جغد را که شنید، گفت: بهتر است سکوت کنی و آواز نخوانی. آدمها آوازت را دوست ندارند. غمگین شان می کنی. دوستت ندارند. می گویند بدیمنی و بدشگون و جز خبر بد، چیزی نداری.
قلب جغد پیر شکست و دیگر آواز نخواند.
سکوت او آسمان را افسرده کرد. آن وقت خدا به جغد گفت: آوازخوان کنگره های خاکی من! پس چرا دیگر آواز نمی خوانی؟ دل آسمانم گرفته است.
جغد گفت: خدایا! آدمهایت مرا و آوازهایم را دوست ندارند.
خدا گفت: آوازهای تو بوی دل کندن می دهد و آدمها عاشق دل بستن اند. دل بستن به هر چیز کوچک و هر چیز بزرگ. تو مرغ تماشا و اندیشه ای! و آن که می بیند و می اندیشد، به هیچ چیز دل نمی بندد. دل نبستن سخت ترین و قشنگ ترین کار دنیاست. اما تو بخوان و همیشه بخوان که آواز تو حقیقت است و طعم حقیقت تلخ.
جغد به خاطر خدا باز هم بر کنگره های دنیا می خواند و آنکس که می فهمد، می داند آواز او پیغام خداست.

با سپاس از عرفان نظرآهاری

زیبــا شــــو دات کام

انجام میدم | از روی عکس مورد نظر شما سیاه قلم کار کنم AnjamMidam.Com
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
راز نور و نان
نویسنده : منتظر...
تاریخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393

راز نور و نان

این همه گندم، این همه کشتزارهای طلایی، این همه خوشه در باد را که می خورد؟ آدم است، آدم است که می خورد

این همه گنج آویخته بر درخت، این همه ریشه در خاک را که می خورد؟ آدم است، آدم است که می خورد
این همه مرغ هوا و این همه ماهی دریا، این همه زنده بر زمین را که می خورد؟ آدم است ، آدم است که می خورد

هر روز و هر شب، هر شب و هر روز زنبیل ها و سفره ها پر می شود، اما آدم گرسنه است. آدم همیشه گرسنه است.
دست های میکائیل از رزق پر بود. از هزار خوراک و خوردنی. اما چشم های آدمی همیشه نگران بود. دست هایش خالی و دهانش باز
میکائیل به خدا گفت: خسته ام ، خسته ام از این آدم ها که هیچ وقت سیر نمی شوند. خدایا چقدر نان لازم است تا آدمی سیر شود؟ چقدر !
خداوند به میکائیل گفت: آنچه آدمی را سیر می کند نان نیست، نور است. تو مامور آن هستی که نان بیاوری. اما نور تنها نزد من است و تا هنگامی که آدمی به جای نور، نان می خورد گرسنه خواهد ماند.
***

انجام میدم | از روی عکس مورد نظر شما سیاه قلم کار کنم AnjamMidam.Com
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
وضوی عشق
نویسنده : منتظر...
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393

ما ادعا می كنيم كه شيعه امام علی علیه السلام هستيم، شيعه علی كه با اسم نمی شود برادر! آن كسی كه وضوی علی را شرح داده است می گوید : علی بن ابيطالب آمد وضو بگيرد. تا دست به آب برد (آن استحباب اولی كه انسان دستش را می شويد) گفت: «بسم الله و بالله، اللهم اجعلنی من التوابين و اجعلنی من المتطهرين» بنام تو و به تو، خدايا مرا از توبه كاران قرار بده، مرا از پاكيزگان قرار بده.

توبه يعنی پاكيزه كردن خود. علی (ع) وقتی سراغ آب می رود، چون آب رمز طهارت است به ياد توبه می افتد. دستش را كه تميز می كند به ياد پاكيزه كردن روح خودش می افتد. به ما می گويد وقتی با اين آب، با اين طهور، با اين ماده ای كه خدا آنرا وسيله پاكيزگی قرار داده است مواجه می شوی. وقتی سراغ اين ماده می روی، چشمت به آن می افتد و دستت رابا آن می شوئی و پاكيزه می كنی، بفهم كه يك پاكيزگی ديگری هم هست و يك آب ديگری هم هست كه آن پاكيزگی، پاكيزگی روح است و آن آب، آب توبه است.

می گويد علی (ع) دستهايش را كه شست، روی صورتش آب ريخت و گفت «اللهم بيض وجهی يوم تسود فيه الوجوه و لا تسود وجهی يوم تبيض فيه الوجوه»، صورت را دارد می شويد وبر حسب ظاهر نورانی می كند. خوب! وقتی كه صورتش را با آب می شويد براق می شود ولی علی كه به اين قناعت نمی كند، اسلام هم به اين قناعت نمی كند. اين خوب است و بايد هم باشد اما بايد توأم با يك پاكيزگی ديگر، با يك نورانيت ديگر، با يك سفيدی چهره ديگر باشد.

فرمود: خدايا چهره مرا سفيد گردان آنجا كه چهره ها تيره وسياه می شود (قيامت). خدايا! آنجا كه چهره هائی سفيد می شود چهره مرا سياه مكن، مرا رو سفیدگردان. آنجا كه افراد رو سياه و يا ر و سفيد می شوند، مرا رو سياه مكن.

بعد روی دست راستش آب ريخت و گفت: «اللهم اعطنی كتاب بيمينی و الخلد فی الجنان بيساری و حاسبنی حسابا يسرا»، پروردگارا! در قيامت نامه عمل مرا بدست راستم بده (چون نامه عمل سعادتمندها بدست راستشان داده می شود). خدايا! در آنجا از من آسان حساب بكش (به ياد حساب آخرت می افتد).

بعد روی دست چپش آب ريخت و گفت: «اللهم لا تعطنی كتابی بشمالی و لا من وراء ظهری و لا تجعلها مغلولة الی عنقی و اعوذ بك من مقطعات النيران». پروردگارا نامه عمل مرا بدست چپم مده و نيز آن را از پشت سر به من مده (نامه عمل عده ای را از پشت سر به آنها می دهند نه از پيش رو كه آن هم رمزی دارد). خدايا! اين دست مرا مغلول و غل شده در گردنم قرار مده. خدايا! از قطعات آتش جهنم به تو پناه می برم. می گويد، بعد ديدم مسح سر كشيد و گفت: «اللهم غشنی برحمتك و بركاتك» خدايا! مرا به رحمت و بركات خودت غرق كن.

مسح پا را كشيد و گفت: «اللهم ثبت قدمی علی الصراط يوم تزل فيه الاقدام». خدايا! اين دو پای مرا بر صراط ثابت بدار و ملغزان، آنروزی كه قدمهامی لغزند. «واجعل سعيی فيما يرضيك عنی». خدايا عمل وسعی مرا، روش و حركت مرا در راهی قرار بده كه رضای تو در آن است.

وضوئی كه اينقدر با خواست و خواهش و توجه توأم باشد، يكجور قبول می شود و وضوئی كه ما می گيريم جور ديگر.


طهور/گرد آوری: گروه دین و اندیشه سایت تبیان زنجان

انجام میدم | از روی عکس مورد نظر شما سیاه قلم کار کنم AnjamMidam.Com
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

پرسش :

راه‌کارهای خوش اخلاقی در زندگی چیست؟ و خوش خلقی چه آثار دنیوی و اخروی دارد؟(لطفاً از آیات و احادیث هم استفاده کنید). اگر کتاب‌های خوبی مربوط به خوش اخلاقی که در حد فهم عموم نوشته شده باشد، معرّفی کنید.

 

پاسخ :

 

معنای خوش اخلاقی
در کتاب‌های اخلاقی؛ برای حُسن خلق و خوش اخلاقی دو معنا بیان شده است:
یک. اتصاف به فضایل اخلاقی و تحصیل مجموعه کمالات و خصلت‌های پسندیده‌ای که انسان در مسیر خودسازی و پرورش نفس، خود را به آنها می‌آراید.[1]
دو. نرم‌خویى و خوش‌سخنى و گشاده‌رویى‏ با دیگران.[2] بنابراین، به کسی خوش اخلاق گفته می‌شود که با گشاده‌رویى، زبانی ملایم و برخوردی شاد و محبت‌آمیز با مردم روبرو می‌شود، و در هر شرایطی این توانایی را دارد که با خوش‌رویى برخورد کند. امام صادق(ع) در تعریف خوش اخلاقی می‌فرماید: «حُسن خلق آن است که برخوردت را نرم کنی، سخنت را پاکیزه گردانی و برادرت را با خوش‌رویی دیدار نمایی».[3]
البته خوش‌رفتاری باید به گونه‌ای باشد که وقار و متانت از دست نرود. برای رسیدن به چنین صفاتی لازم است انسان خود را به صفاتی مزیّن کند که از فرد، شخصیّتی متین و باوقار و در عین حال خوش مشرب و دوست داشتنی و محبوب بسازد؛ صفاتی مانند: تواضع، انسان دوستی، صداقت، فداکاری، گذشت، مهربانی، و سایر صفات نیک انسانی.


اهمیت خوش اخلاقی

.

.

.

انجام میدم | از روی عکس مورد نظر شما سیاه قلم کار کنم AnjamMidam.Com
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
فضیلت و خواص سوره مجادله
نویسنده : منتظر...
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393

فضیلت و خواص سوره مجادله

 

قرآن

پنجاه و هشتمین سوره قرآن کریم مجادله و نام های دیگرش «الظهار» «قدسمع» 1 است که مدنی  و دارای 22 آیه می باشد.در تمامی این سوره نام مبارک الله تکرار شده است.

از رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلم روایت شده: هر کس سوره مجادله را قرائت نماید در روز قیامت از حزب خدا(حزب الله) نوشته می شود. 2

امام صادق علیه السلام نیز فرموده اند: هر کس سوره حدید و مجادله را در نماز واجبی قرائت کند و بر انجام آن مداومت ورزد خداوند او را تا زمان مرگش هرگز عذاب نمی کند و نه در خودش و نه در خانواده اش هیچ بدی نمی بیند. و هیچ فقر و نیاز شدیدی به او نمی رسد.3

همچنین در روایتی از ایشان آمده است: هر کس در شب جمعه سوره مجادله را قرائت کند تا صبح از بلاها در امان می ماند. 4

 

آثار و برکات سوره

.

.

.

 

انجام میدم | از روی عکس مورد نظر شما سیاه قلم کار کنم AnjamMidam.Com
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کـــــــــــا




آمار مطالب

:: کل مطالب : 339
:: کل نظرات : 17

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 29
:: بازدید هفته : 143
:: بازدید ماه : 142
:: بازدید سال : 1858
:: بازدید کلی : 28501

RSS

Powered By
loxblog.Com